Rakan Bloggers

Wednesday, September 28, 2011

Hari Nie Aku Belajar Pasal Jin..



Okies, weekend aku dah bermula; starting from tonight!

Minggu nie aku berjaya setelkan tasjil (register) subjek utk sem musim luruh tahun nie. 
Lectures ngan labs semua aku berjaya susun sesuka hati aku 
dgn mengeksploitasi kebaikan vice dean med school.. 
Hahahahaha -> gelak setan merah..

Sandstorm yang dah kurang kritikal. Tapi still merah mcm emission dalam game S.T.A.L.K.E.R.

So, hari nie pun aku dengan semangatnya sampai tak tidoq malam sebab nak pi kelas punnnn. Namun, kusangkakan cerah sampai ke petang, rhopenyer sandstorm pulak tengah hari. Akibat ngantuk tahap cipan, aku pun lepak dalam hall dan dengar lecture genetics dengan begitu tekun sekali.

Lecturer tue ngajar genetics. Dia cakap genes tapi aku dengar JIN.. adoyai.

Oh, dun get jeles. Sesungguhnya gambao kat permukaan atas adalah lakaran bebas jari-jari dominant aku sendirik dalam lecture hall tadi.

Nota: Kelas aku start hari Ahad. Sebab tue la habis awal. Hari ahad 8.15 pg till 5.15 ptg, opis hour!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...