Rakan Bloggers

Tuesday, March 29, 2011

Doakan Aku Yer..

Post nie adalah untuk lepas 'Stress' study.
Aku full time Medical Student, part time Blogger.
So, bila ada masa, ada lah post aku..

Teringat time SPM dulu.. kih kih kih..

Hari nie aku ada exam Anatomy.
Kepada yang tak tahu apa itu Anatomy, subjek nie pasal structure luar dan dalam badan.
So, subjek menghafal 100%. Tak perlu nak faham!
Tolong doakan supaya aku boleh skor yer untuk subjek nie. 
Amat memerlukan doa kalian.

Kepada para sahabat yang exam Anatomy jugak,
sama-sama la kita doa yer.

Tips: 
I- Preview guna notes (senior or lecture notes)
II- Study pakai buku text Tortora
III- Review notes atau jadual
IV- Buat soklan Past Years banyak-banyak
V- On the Way gi exam, review guna Flash Cards

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...