Rakan Bloggers

Friday, April 15, 2011

Pehal Blog Aku Temporarily Down?

Hari nie, Jumaat 15 April 2011. Dari awal pagi lebih kurang pukul 12, aku cuba view page aku at http://www.lihatfikirnilai.co.cc/. Tapi bila aku load page tue, google chrome aku tulis:

Then aku cuba lagi.Kali nie guna original URL. Keluar plak mesej lain..


Aku pun tak puas hati la. Bukak Safari. Klik kat page aku. Result still tak memuaskan. Aku guna segala apa yang ada. Firefox, Internet Explorer. Still the same. Lah nape nie?

Then pas bangun tido aku try lagi. Same gak. Lepas Jumaat aku try lagi. Same lagi. Then malam nie aku try lagi. Pun sama! Damn!! What the ...!!! Baru nak join segmen abang Ben..

Bila try bukak guna feed burner, ok plak. Working!

Aku tak suka bila jadik macam nie. Cakap la kena block. Gila ke hapa? Aku tulis benda baik-baik kot.. Aku teringat penah blogspot tak boleh nak view sebab kerajaan Jordan block. Takkan nak buat hal lagi kot?

Nota: Platform blogspot tak boleh bukak from Jordan. Just yang pakai domain sendiri jer still active! Hate J*****! Kalau boleh view dari Malaysia, sila tinggalkan komen yer.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...