Rakan Bloggers

Monday, February 14, 2011

New Leaf



Hah, ini blog gua..
berwajah baru.. hehe

Haku nak tulis sesuka hati jer kat sini, mampus arr korang nak maki hamun apa pun..

“Mind ur words”??
Sorry la mak cik dan pak cik sekalian,
Aku dah tak mau idop mcm hipokrit. Nak release the real me.
“The real me”? Pe kejadah nyer neh???

Aku selalu tercarik-carik mana diri aku.. Hah, amik ko.. Sampai sekarang still tak jumpa. Weh, mana aku!!!
So, pikir punya pikir, at last, aku pilih jalan penyelesaian..
Aku bina balik diri aku.. (macam masok kem bina insan plak) -> cuba buat hambar..
Harap nak tunggu diri yg lama mai balik, sampai kesudah habuk pun tarak!

Aku punya laa pening, camner la ehh nak berubah..
Camner nak idop sebagai diri sendirik, sebagai aku..
Betol ke cara aku neh?
Pe kehe nyer ngan teman neh? Dah 20 tahun idop pun still merapu..

Dah, cukup la tue..
Dah tiba masa aku berubah..
Susah aku nak lalui semua nie kalau aku still macam nie..
METAMORPHOSIS!!
ayat mcm aku neh menatang jer..
Tapi, selama 20 taun idop, alam sekeliling la yg byk ajar aku pasal idop kat muka bumi neh..

“A Man Must Learn From His Surroundings “
Tiba2 kepala aku terpikir nak wat quote nie.
Sorry la kalau ada sama ngan sapa2, tapi ini mmg ‘fresh dari ladang’ kepala otak aku..

So, first post nie aku just nak pekik kat satu dunia,
Daun baru.. Still hijau..!!!
Aku tak mau jadik mcm apa yg P Ramlee ckp:
“Dah tua-tua pun BODOH!!”

Okey la,
malas nak gebang lebih2..
Adios!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...