Rakan Bloggers

Friday, September 23, 2011

Sedang Membuang Sawang..

Haha, lama giler tak update blog nie. Sepanjang aku kat Malaysia jangan harap la aku nak update blog. Banyak lagi kerja lain nak dibuat. Yer la, kat sini nak gi mana, kereta pun tak dak. Lepak kat rumah ngan university jer la jawabnyer selain tido.

Balik Malaysia?
Hah, banyak sangat benda yg nak dibuat. Tak cukup Penang, KL aku terjah.

Post nie sebagai testing la, nak test kepala aku nie still ok ke tak. Tapi aku rasa agak berkarat jugak la bila 3 bulan tak berblog-ing nie. Bila baca post member2 kat group geng blogger tue rasa envy plak. Lantak kome la. Janji aku dapat taip sudah. Celoteh banyak sangat tak dak guna. Buang masa korang saja baca.

Lepas nie aku post pasal diri aku jer. tak minat dah nak jaga tepi kain orang mahupun tepi kain dunia sejagat termasuklah amerika ka hapa. tapi kalau ada idea atau opinion yang melekat kat kepala nie, aku hayun taip jugak..

Nota: Lepas nie blog bersifat peribadi tapi ulasan sesuka hati perut aku..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...