Rakan Bloggers

Friday, November 18, 2011

Ape Kaitan Header Dengan Blog Nie?



Mungkin ramai yang tertanya-tanya, apesal la aku letak header gambar kat stadium.
Takde gambar lain ke?
Haha..

Sebenarnya,
Ada cerita di sebalik tue.  Buat pengetahuan korang, sebenarnya aku nie amat cintakan bola sepak. Walaupun tak banyak post pasal bola, actually aku memang gila bola.

Gambaq asal..
Bukan setakat reti tengok dan nilai saja, aku jugak reti sepak bola okeh!

Yes, cita-cita sebenar aku dulu nak jadi pemain bola sepak. This is fact!
Tapi, apakan daya, family aku (especially my beloved mom) tak restu plak.

Just  abang aku saja managed to be sportsman paling successful dalam family -> mewakili SUKMA dan captain kelab dalam sukan ragbi..  

So, nak tak nak, aku terpaksa choose a career such as lawyer, doctor, or engineer level.  

Actually, aku hampir mewakili team dalam liga Malaysia.  But, disebabkan ada  contract dengan MINDEF (Kementerian Pertahanan)  untuk study medic, aku terpaksa akur. (Nie part paling sedih)

Nota: Lepas nie aku nak cerita pasal sejarah bola aku la plak.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...